مصاحبه آرشیو خبر ها
تیمی که از همه قدرتمندتر باشد ، قهرمان می شود

تیمی که از همه قدرتمندتر باشد ، قهرمان می شود

یوونتوس فردا در بازی مهم و حساس در خانه پذیرای تیم سمپدوریا خواهد بود و هواداران این تیم امیدوارند که یووه بتواند با شکست حریف رده چهارمی خود همچنان صدرنشین سری آ باشد . در همین رابطه آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی ، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود .

" ما فردا بازی سخت پیش رو داریم، در خانه همیشه قوی بودیم و می خواهیم روند مثبتمان را حفظ کنیم. سمپدوریا تیمی است که تا الان بسیار خوب نتیجه گرفته و با برنامه پیش آمده است "

" می خواهیم برنامه های تاکتیکی حریف را خنثی کنیم و هیچ تردیدی نداریم که با وجود داشتن یک بازی سخت ، می توانیم برنده باشیم. بازیکنان من با روحیه بالایی به این دیدار قدم می گذارند و امید زیادی داریم که موفق شویم "

"سمپدوریا فصل گذشته هم نمایش بسیار خوبی را داشته و در این فصل هم با در اختیار داشتن بازیکنان خوب توانسته این روند را ادامه دهد . این تیم همچنین سرمربی بسیار خوبی را در اختیار دارد که توانسته توانایی های خود را به اثبات برساند "

" سمپدوریا در دفاع بسیار خوب بوده و حالا که در خانه ما بازی می کند مطمئنا آرایش خاصی هم خواهد داشت. ما در خانه بسیار قدرتمند تر ظاهر شده ایم و شاید حریفان کمی با حالت تدافعی تر مقابل ما قرار بگیرند "

" تیم حریف از نظر ساختار و شکل بازی بسیار خوب است ، ضمنا بازی فردا در ساعتی خاص انجام می شود که معمولا بازی هایی که در این زمان است کمی عجیب می شود ! سمپدوریا تیم سرعتی است و ما با داشتن تمرکز باید فردا بازی خوبی از نظر فنی انجام دهیم "

حرف های گارسیا و رقابت یوونتوس و رُم ؟

" من دلیلی برای صحبت کردن در این مورد نمی بینم. نمی خواهم پاسخی به گارسیا بدهم زیرا ما دو ماه پیش با هم بازی کردیم و رقابت در این فصل همچنان ادامه خواهد داشت و در نهایت تیمی که از همه قدرتمندتر باشد ، قهرمان خواهد شد "

" رقابت بین ما همچنان ادامه دارد و من توجه ای به مصاحبه گارسیا و حواشی ندارم. ما باید کار خودمان را با دقت و تمرکز انجام دهیم و بدنبال توجیه دیگران نباشیم "

" ما در لیگ قهرمانان به هدفمان که صعود به مرحله بعدی بود دست پیدا کردیم و بازیکنان من به چیزی که لیاقت آن را داشتند رسیدند . ما در طول 10 روز آینده دو بازی مهم در لیگ و سپس در سوپرکاپ در دوحه داریم که تنها به این دو دیدار فکر می کنیم "

" اینکه رُم به لیگ اروپا رفته است ، تأثیری در روند آن ها در سری آ ندارد. رُمی ها همچنان بدنبال قهرمان شدن در سری آ هستند و البته به لیگ اروپا هم فکر می کنند زیرا تیم هایی که مرحله حذفی این رقابت ها رسیده اند ، همگب به قهرمانی فکر می کنند "

" در بازی فردا من بازیکنانی را در خط دفاع در اختیار ندارم که می توانند موثر باشند . کیلینی ، بارتزالی و کاسرس ! بازیکنانی که جز بهترین ها و نفرات اصلی بودند . ما در سایر پست ها هم همین مشکل را داریم و امیدوارم که در ادامه با بازگشت مصدومانمان بهتر شویم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: